۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84087106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: بانک اطلاعات طرح‌های در حال اجرای آذربایجان‌غربی تهیه شود

ارومیه-  ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد بانک اطلاعات دقیق و به روز از طرح‌های بزرگ مقیاس در استان از اهمیت زیادی برخوردار است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

نادر صادقی روز شنبه در جلسه بررسی طرح‌های بزرگ مقیاس آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این اطلاعات برای ارائه به سرمایه‌گذاران به ویژه گروه شستا و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای سرمایه گذاری در استان ضروری است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی کشور به عنوان یک نهاد مستقل، آذربایجان‌غربی در ۶ ماهه اول امسال رتبه نخست بهبود محیط فضای کسب و کار در کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نتایج ارائه شده از پایش اتاق بازرگانی در شهریور امسال حاکی از جایگاه مناسب استان در محیط کسب و کار است.

صادقی افزود: آذربایجان‌غربی علاوه بر اینکه در ۲ سال گذشته رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است، طی امسال نیز توانست موقعیت خود در این ارزیابی تثبیت کند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده ۱۰۷ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش ایرنا در این جلسه طرح‌های بزرگ مقیاس استان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

 استفاده از شاخص های مختلف در راستای نشان دادن وضعیت اقتصادی، بسیار مهم و ضروری است و شاخص بهبود فضای کسب و کار نیز در همین راستا طراحی شده است.

این شاخص بدون دخالت نهادهای دولتی و با پرسش نامه از فعالان بخش خصوصی از طریق اتاق بازرگانی تهران محاسبه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha