۴۱-۴۲-۴۳-۴۷
در میزگرد «مدیریت بازار» مطرح شد
سامانهای که مردم میتوانند علیه گرانفروشی شکایت کنند
۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۴۱
کد خبر:
84088740
مهرداد ایزدی، مدیرکل برنامهریزی سازمان حمایت از مصرفکنندگان در میزگرد «مدیریت بازار» با استمداد از مردم برای کمک به نظارت بر واحدهای صنفی و تخلفات قیمتی می گوید: یکی از راههایی که مردم از آن طریق میتوانند به کمک بیایند، سامانه ۱۲۴ است که در صورت مشاهده گرانفروشی میتوانند از طریق این سامانه موضوع را گزارش دهند و همانجا شکایت کنند.
اخبار مرتبط
-
در میزگرد مدیریت بازار مطرح شد (بخش اول)
تورمِ انتظاری منشا اصلی مشکلات است؛ اصلاح پایه اطلاعاتی در اولویت باشد
تهران- ایرنا- شرکتکنندگان در میزگرد «مدیریت بازار» ضمن تاکید بر لزوم کنترل تورم انتظاری با…
-
در میزگرد «مدیریت بازار» مطرح شد (بخش دوم و پایانی)
افرادی اندک اما پرقدرت مانع حذف رانت هستند
تهران- ایرنا- شرکتکنندگان در میزگرد مدیریت بازار با اشاره به روشهای تقویت شفافیت و کاهش رانت،…
نظر شما