تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری زنان با ۶ ملی پوش آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری ۶ وزنه‌بردار برای حضور در اردوی تیم ملی زنان ایران فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، سیده الهام حسنی، پریسا جهانفکریان، فروغ یونسی، یکتا جمالی، سیده آلما حسینی و ریحانه صیادی نفراتی هستند که باید زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود ادامه دهند. این اردو در ۲ مرحله سه هفته‌ای و یک هفته ای از تاریخ ۲۸ آبان ماه تا ۱۹ آذرماه در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. 

 «مریم منظمی» نایب رییس فدراسیون وزنه برداری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اردوی سه هفته ای را برای سه وزنه بردار برگزار خواهیم کرد. پس از آن دو وزنه‌بردار به صورت ثابت و یک وزنه بردار به صورت ادواری به مدت یک هفته در اردو حضور می یابند. 
وی افزود: در مجموع ۶ وزنه بردار در اردو حضور دارند که ۴ وزنه بردار چرخشی به مدت یک هفته در اردو شرکت می‌کنند. در دور آخر اردو دو نفر ثابت خواهند ماند و نفر سوم نیز سه هفته در اردو حضور می یابد. 
مریم منظمی یادآور شد: طرح آموزش تیم ملی را به مربی اصفهانی سپردیم و طبق پروتکل‌ها محدودیت داشتیم و با توجه به امکانات و ظرفیت‌ها ۵ اتاق را برای ورزشکاران و یک مربی در نظر گرفتیم. 
وی خاطرنشان کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت آن وزنه بردارانی که ظرفیت اصلی را دارند، به مسابقات اعزام می کنیم که در مجموع ۲ بزرگسال و یک نوجوان یا جوان را انتخاب می کنیم و به این رده سنی هم فرصت می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha