برپایی هرگونه مراسم جشن در شرایط کرونا ممنوع است

مشهد- ایرنا- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: برپایی هر گونه تجمع و مراسم جشن در شرایط شیوع کرونا ممنوع است و از نظر عقل، علم و شرع مطرود است.

دکتر محمد حسین بحرینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی جشن دیروز عید بیعت امام زمان (عج) در مشهد افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه کسانی که ادعا می‌کنند دوستدار ائمه هستند فصل الخطاب است.
وی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم عده ای با نام مقدس معصومین (ع)  بهانه به دست دشمنان بدهند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: به خاطر سیر پیش رونده بیماری کرونا برپایی تمام جشن‌ها و مراسم شادی در ماه ربیع الاول ممنوع است.
بحرینی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوران شیوع کرونا از طریق رسانه های مختلف بر عدم برپایی تجمعات با هدف پیشگیری از بیماری تاکید دارد.
وی اضافه کرد: این که تجمع  دیروز چه طور برگزار شده است جای سوال دارد و  استاندار محترم دستور پیگیری و رسیدگی به این موضوع را صادر کرده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: معاونت حوزه بهداشتی این دانشگاه هیچ مجوزی برای برگزاری جشن دیروز در مشهد صادر نکرده است .
بحرینی برپایی تجمع مزبور در مشهد را به منزله کارخانه تولید بیماری عنوان کرد و افزود: این موضوع، موجب نگرانی مسوولان بهداشتی به لحاظ موج ابتلا به این بیماری برای شهروندان شده است.
جشن بیعت با امام زمان (ع) ظهر دیروز با حضور و تجمع عده زیادی از مردم مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۲۹۹ تن رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha