وزیر ورزش شهادت و ترور همتای یمنی خود را محکوم کرد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش جوانان روز چهارشنبه در پیامی شهادت همتای یمنی خود «حسن محمدزید» را تسلیت گفت و ترور ناجوانمردانه او را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی‌فر» در بخشی از این پیام نوشت: در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی تصریح کرد: اقدام تروریستی و جنایتکارانه در ترور و به شهادت رساندن  «حسن محمدزید»  مردی مومن، متعهد و پرتلاش را محکوم کرده و براین باور هستیم که شهادت اجر مردان مبارز و مقاوم بر آرمان‌های دین حضرت محمد (ص) است و خون پاک ریخته شده محور وحدت ملی مردم آزاده و بزرگ یمن خواهد شد و درخت مقاومت در منطقه را در برابر دشمنان اسلام تنومندتر خواهد کرد.

سلطانی‌فر در پایان پیام خود نوشت: از خداوند متعال برای مردم مظلوم یمن صبر و برای شهید «حسن محمدزید»  علو درجات، همنشینی با اولیاالله و برچیده شدن سایه شوم و سیاه ابلیسیان از سر امت اسلامی را خواستارم.

وزیر امور ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن دیروز (سه‌شنبه) در صنعاء ترور شد و به شهادت رسید.

وزارت کشور یمن (مستقر در صنعاء) دیروز ضمن تایید شهادت این وزیر اعلام کرد «عناصر جنایتکار وابسته به متجاوزان (عربستان سعودی و امارات) وزیر ورزش را به شهادت رساندند. او در حال رانندگی و انتقال دخترش بود که به او شلیک شد و این حادثه به شهادت وی و جراحت دخترش منجر شد

پیش‌تر سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ترور وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن را محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha