۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84093615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی زنجان به ۸۹درصد رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به ۸۹ درصد رسیده است.

محمدرضا یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازرسی های مستمر از واحدهای تولیدی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارفرمایان اشاره کرد و افزود: برای این منظور تاکنون چهار هزارو ۶۵۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان توسط بازرسان کار صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در سطح جامعه و نیز در داخل کارخانجات، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی با دقت و جدیت باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و ۸۵۲ نفر از کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی مشغول به کار در استان زنجان گرفتار بیماری کووید - ۱۹ شده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش های بازرسی از کارگاه ها شاهد رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در سرویس های ایاب و ذهاب کارگران واحدها هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص کارگران، مطابق با فصل مجازات های قانون کار برخورد قانونی با کارفرمایان صورت می گیرد.  

یوسفی از تشکیل هسته‌های همیاران سلامت در واحدهای تولیدی این استان خبر داد و افزود: تا کنون ۴۱۰ نفر از شاغلان در واحدهای تولیدی در قالب این هسته ها برای مقابله با کرونا، سازماندهی شدند.

وی اظهار داشت: اقدامات شاخص همیاران سلامت در واحدهای تولیدی شامل تب سنجی و سنجش اکسیژن خون و علائم مشخصه بیماری، گشت کنترلی در واحدها، شارژ ظروف مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی محوطه مسیرها، سرویس های ایاب و ذهاب، سرویس های بهداشتی، ساختمانها، سالن ها، دستگیره ها، سطوح دستگاه ها و ضدعفونی کردن خودروهای باری و کنترل سلامت رانندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha