۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 84093789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون‌بر ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در دلگان شناسایی شد

زاهدان- ایرنا- معاون مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: افزونبر ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در روستاهای گزگر، چاه خدا بخش، کلانظهور، حسین آباد لدی و چاه شور شهرستان دلگان شناسایی شد و پلمب شد.

فرهاد سرگلزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انشعاب غیر مجاز آب یکی از مشکلات مهم حوزه آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان است که خسارت بسیاری به این شرکت و عموم مردم وارد می‌کند.

وی ادامه داد: اسراف آب آشامیدنی، افت فشار، کاهش کیفی آب و قطعی‌های مکرر از جمله مشکلات انشعابات غیر مجاز آب است.

معاون مشترکان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: تنها در یکی از خیابان های روستای کلانظهور دلگان یک فقره انشعاب غیر مجاز به قطر ۲ اینچ و نصب پمپ آب مستقیم بر روی شبکه شناسایی شد.

وی تصریح کرد: شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در کمترین زمان ممکن باعث شد آب به پایین دست روستاها نیز برسد و این امر رضایت مردم را در پی داشته است.

سرگلزایی گفت: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان پایش خانه به خانه را در مناطق مختلف ادامه خواهد داد و متخلفان توسط نماینده حقوقی آب و فاضلاب جهت برخورد قضایی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

وی از شهروندان سیستان و بلوچستان خواست هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲ را به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha