۱۱۲ سازمان مردم‌نهاد حوزه ورزش و جوانان در آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد دارای اعتبارنامه در حوزه ورزش و جوانان استان با اهتمام دولت تدبیر و امید به ۱۱۲ مورد رسیده است.

کیومرث پورایراندوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت، هیچ سازمان مردم نهادی در آذربایجان غربی دارای اعتبارنامه نبود.

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان، فعالیت‌های قابل قبولی را در استان ما انجام داده‌اند و هیات‌های ورزشی نیز می‌توانند از بستر سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد برنامه‌های خود بهره بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۱ کمیسیون باید در حوزه تخصصی خود و در سطح استانی فعالیت کنند که کمیسیون ورزش، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور برای نخستین بار در این استان تشکیل شد.

پورایراندوست افزود: سمن های استان در ایام کرونا بسیار فعال بودند به طوری که توانستند با کمک های مومنانه و با همت خود در بحث ضدعفونی معابر، کمک به خانواده های کم بضاعت، اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی و با راه‌اندازی پویش‌هایی چون «در خانه بمانیم» و «نه به مسافرت» به مقابله با این بیماری بپردازند.

وی اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، دبیرخانه ملی گام دوم در استان آغاز به کار کرده و فعالیت‌های حوزه جوانان در راستای این دبیرخانه برنامه‌ریزی شده و حوزه جوانان در حال ترغیب خیران برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار جامعه در ایام کرونایی است.

به گزارش ایرنا، اولین کمیسیون تخصصی ورزش، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور در آذربایجان‌غربی تشکیل و افشین ولیلو به‌عنوان رییس این کمیسیون انتخاب و حسن احمدی به سمت مسوول جدید کمیسیون‌های تخصصی استان برگزیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha