۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84095257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۱۳ تُن آرد خارج از شبکه در بوکان کشف شد

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84095257
حدود ۱۳ تُن آرد خارج از شبکه در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز ۱۲ تُن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان این محموله آرد خارج از شبکه توزیع را در حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی بوکان در بازرسی از یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ کشف کردند.

وی افزود: این میزان آرد در قالب ۳۲۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی از متخلفان کشف و ضبط شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: در این خصوص یک دستگاه تریلی و یک دستگاه وانت سایپا توقیف و سه نفر نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: با هدف مبارزه با احتکار کالا و گرانفروشی، روزانه با انجام گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی این شهرستان به‌صورت مستمر و دامنه‌دار بازدید و با متخلفان و اخلاگران اقتصادی برابر قانون به‌شدت برخورد می‌شود.

وی از برخورد قاطع با گرانفروشان، محتکران و برهم‌زنندگان نظم بازار خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند وجود انبار کالاهای احتکارشده و یا جابجایی کالاهای اساسی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  اطلاع دهند.

بوکان در مسیر استان کردستان به آذربایجان‌غربی و کریدور شمال به جنوب کشور واقع شده است و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha