۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84096445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احزاب عربی بر حمایت از مقاومت برابر اشغالگران صهیونیست تاکید کردند

تهران - ایرنا - احزاب عربی بار دیگر بر حمایت از مقاومت ملی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست و تروریست ها و دفاع از حقوق مردم فلسطین تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه کنفرانس احزاب عربی امروز (دوشنبه) در بیانیه ای با تاکید بر پایبندی به گزینه مقاومت برابر دشمن صهیونیستی از نیروها و فعالان سیاسی، اتحادیه‌های صنفی، اجتماعی و فرهنگی عربی خواستار انجام جنبش‌های وسیع و فعالیت‌های مردمی در حمایت از حقوق ملی ثابت و غیرقابل انکار مردم فلسطین و آزادی سرزمین آن‌ها از اشغالگران رژیم صهیونیستی شد.  

 در این بیانیه که توسط خبرگزاری سوریه (سانا) منتشر شده آمده که، اهمال کاری و عقب نشینی نسبت به "بیانیه بالفور"، منجر به اعلام "معامله قرن" و برنامه‌های اشغالگران درباره قدس، کرانه باختری و جولان اشغالی و کرانه باختری شد.  

در این پیوند، حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه در لبنان با پایبندی به گزینه مقاومت و تاکید بر حمایت از آن برای مقابله با اشغالگران و ادامه نبرد سرنوشت ساز مردم در دفاع از فلسطین اشغالی تا زمآن آزادسازی سرزمین‌های عربی اشغالی، نسبت به توطئه‌های خطرناک با هدف انحلال آرمان فلسطین و از بین بردن محور مقاومت هشدار داد.   

توافق سازش که از آن به عنوان «توافق خیانت» یاد شده ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.  

متعاقب این توافق، رئیس جمهوری آمریکا همچنین دوم آبان امسال در کاخ سفید بطور رسمی اعلام کرد که عادی‌سازی روابط میان رژیم اسرائیل و سودان نیز آغاز شده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha