برنامه‌های ۱۳ آبان یزد در فضای مجازی برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: به مناسبت ۱۳ آبان سالروز تشکیل این تشکل و بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اکثر برنامه‌ها در فضای مجازی برای اعضا و عموم آینده‌سازان برگزار می‌شود.

حسین میرشریف شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداست هفته وحدت و یاد  خاطره شهدای دانش آموز و ۱۳ آبان و با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برنامه‌های حضوری نیست افزود: اکثر برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی در فضای مجازی در اختیار دانش‌آموزان و مربیان قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری همایش دانش‌آموزی استکبارستیزی با عنوان آغازی بر یک پایان به صورت زنده در فضای اسکای روم اشاره کرد و یادآور شد: در این همایش میثم حقیقت از دانشجویان دکترای روابط بین‌الملل و از دانش‌آموزان اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان  به تحلیل ۱۳ آبان می‌پردازد . 

این مسوول اظهار کرد: تهیه و تولید برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان شامل تولید ۲ نشریه به تفکیک خواهران و برادران به صورت الکترونیکی و تهیه و تولید برنامه تاریخ شفاهی و مصاحبه از پیشکسوتان اتحادیه شهرستان ابرکوه از جمله فعالیت‌های این ایام به شمار می‌رود.

میرشریف از افتتاح ساختمان اتحادیه خاتم، اجرای ویژه برنامه هیات دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) به مناسبت میلاد پیامبر و امام صادق(ع)، قرعه‌کشی و معرفی نفرات برترجشنواره ستارگان ویژه دانش آموزان، برگزاری پویش به وقت افول ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات مجازی با مسوول اتحادیه برگزار می شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

تعداد دانش آموزان استان یزد در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ حدود ۲۷۰ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کردند که با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس  در اسفند ماه سال قبل تاکنون برنامه های آموزشی از طریق فضای مجازی برای آنها ارائه می شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha