۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1338
کد خبر: 84098692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سینمای خانواده و بررسی آثار پوران درخشنده

تهران- ایرنا- میهمان ویژه تازه‌ترین قسمت برنامه «نقدسینما»، «پوران درخشنده» اولین کارگردان زن سینمای بعد از انقلاب اسلامی و موضوع برنامه بررسی آثار این کارگردان با سابقه سینمای ایران است.

تازه‌ترین قسمت برنامه نقدسینما جمعه این هفته ۱۶آبان ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه روی آنتن می‌رود.

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه بررسی تصویر خانواده در سینمای ایران، آرش خوشخو و سحر عصرآزاد به بررسی این موضوع خواهند پرداخت، میهمان ویژه این برنامه پوران درخشنده اولین کارگردان زن سینمای بعد از انقلاب اسلامی است که در ادامه گفتگو، تصویر خانواده در آثار این کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و گفتگو قرارخواهد گرفت.
در ادامه برنامه و به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در اولین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود، با حضور جواد نوروزبیگی و منصور لشکری قوچانی، تهیه کنندگان پرکار این دهه، تحولات ساختاری و محتوایی سینمای دهه نود، بررسی خواهد شد.
بخش های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و علی زادمهر خبرنگاران سینمایی و رسانه با موضوع  آخرین رویدادهای سینمایی و آثار اکران شده در هفته گذشته و نیز میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی با موضوع تدوین در سینما خواهد بود.  
برنامه نقد سینما به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی‌ آنتن می‌رود.

تماشای جاذبه های گردشگری تهران از قاب «تهرانگرد»
مجموعه ورزشی گردشگری صفادشت ( شهرستان ملارد)  این هفته پنج شنبه ۱۵ آبان ماه مقصد نخست تهرانگرد خواهد بود که ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
برنامه تهرانگرد ضمن معرفی جاذبه های گردشگری صفادشت، این هفته به بوستان جوانمردان رفته و از این بوستان به نقاط مختلف شهر تهران سفر خواهد کرد.
همچنین دوربین تهرانگرد به همراه سمیه حسن زاده به سراغ ورزش تیراندازی می رود و هیجان این رشته ورزشی را برای بینندگان روایت می کند.
مخاطبان تهرانگرد در ادامه سفرهای  هیجان انگیز در بناهای تاریخی و گردشگری تهران، بنایی قدیمی از شهر تهران را مشاهده خواهند کرد.
معرفی ظرفیتهای گردشگری استان تهران، موضوع و محور اصلی این برنامه است که ساسان گلستانه اجرای آن را بر عهده دارد.
تهرانگرد کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سجاد مشحون است که بصورت هفتگی هر پنج شنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می رود و تکرار آن بعد از اخبار ایران و جهان و روز بعد ساعت ۱۳ بازپخش خواهد شد.

تبیین شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی (عج) در «عطر عاشقی»؛ برنامه عطر عاشقی شبکه پنج سیما، جمعه ۱۶ آبان ماه با موضوع شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی (عج) از مسجد مقدس جمکران روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این برنامه با حضور حجت الاسلام پناهیان «کارشناس موضوعات مذهبی» به تبیین و بررسی موضوع شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی می پردازد و حاج عباس حیدرزاده با نوای گرم و دلنشین تلاوت زیارت آل یس را برای حاضران و بینندگان قرائت می کند.
حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و... از جمله بخش های دیگر این برنامه به شمار می رود.
برنامه تولیدی عطر عاشقی کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه «مثبت سلامت» به بررسی اوضاع باغ وحش ها در کشور می پردازد

برنامه مثبت سلامت که هر روز در پنج نوبت از شبکه سلامت به صورت زنده روی آنتن می رود. چهارشنبه چهاردهم آبان ماه در ساعات ۱۴:۴۵ و ۱۶:۴۵ به موضوع محیط زیست می پردازد.
این برنامه در پارت ۱۴:۴۵ میزبان مهندس سید مهدی حسینی معاون دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست می شود تا از نقش نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست در بررسی تخلفات باغ وحش ها در کشور پرس و جو کند.
دکتر حمیدرضا رضایی دکترای تنوع زیستی در ساعت ۱۶:۴۵ میهمان تلفنی مثبت سلامت می شود و اوضاع و شرایط عمومی باغ وحش های کشور را در این قسمت از برنامه بررسی می کنند.

«بِسُرا» روی آنتن شبکه امید

قسمت صفر مسابقه بسرا امروز چهارشنبه ۱۴ آبان روی آنتن شبکه امید می رود.

بِسُرا نخستین مسابقه تلویزیونی «سرود» و «نقالی» ویژه نوجوانان(گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال) در کشور است که با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در دو بخش سرود «ویژه پسران» و نقالی «ویژه دختران» در شبکه امید برگزار می شود.
این برنامه با محوریت سیره زندگانی امام رضا(ع) و با هدف انتقال مفاهیم مهم فرهنگی، ملی و ارزش های ایرانی و اسلامی به نسل جدید از طریق هنرهایی مانند سرود و نقالی تولید شده است.
شهروز حقی، سید جواد هاشمی و علیرضا بدیع اعضای هیئت داوران مسابقه تلویزیونی بسُرا هستند که اجرای هنرمندان بر روی صحنه این مسابقه را مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می‌دهند و گروه ‌های سرود برتر کشور پس از راهیابی به مرحله پایانی مشخص و معرفی می‌شوند.
مسابقه بسرا به تهیه کنندگی حسین لطفی نیک و با اجرای محمودرضا قدیریان در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای چهارشنبه ها از شبکه امید پخش خواهد شد.

صعود به قله های ایران در«روز خوش»

برنامه روز خوش شبکه جام جم سیما چهارشنبه ۱۴آبان ماه در ایرانگردی های خود به  قله های ایران صعود می کند.

شهاب اولیایی متخصص تغذیه چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در برنامه «روز خوش» از اصول تغذیه صحیح می گوید.
در بخشی دیگر، فرید روشنایی کارشناس گردشگری و مدرس دانشگاه با موضوع ایران گردی و طبیعت گردی مهمان برنامه خواهد بود.
در این برنامه با سید حسین رسایی کوهنورد همراه خواهیم بود و به قله های حرفه ای ایران به صورت حرفه ای صعود می کنیم.
مجله صبحگاهی روز خوش از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

رقابت بارسلونا-دینامو کیف در قاب سه

رقابت بارسلونا-دیناموکیف، چهارشنبه ۱۴آبان ساعت ۲۳و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود .

این بازی از سری دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا است که در استادیوم "نیو کمپ"  شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.
گزارش این بازی برعهده پیمان یوسفی و مجری برنامه رضا جاودانی است.            
این مسابقه در قالب برنامه «گزارش ورزشی» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین زکایی پخش می شود .

«نفوذ» به «روزهای ابدی» تغییر نام داد

نام سریال نفوذ به روزهای ابدی تغییر پیدا کرد.

سریال روزهای ابدی (نفوذ) به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری محصول جدید مرکز سیمافیلم است که به زودی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
این سریال که درباره نفوذ آمریکایی‌ها در ایران و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی است، در حال حاضر مراحل تدوین و پس‌تولید را می‌گذراند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha