۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84099867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند بسته شد

۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبر: 84099867
مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند بسته شد

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: برابر تصمیمات ستاد استانی کرونا، به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مسیرهای منتهی به بهشت متقین بیرجند بسته شد.

سرهنگ علیرضا عباسی روز پنجشنبه اعلام کرد: مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند از ساعت ۱۲ امروز تا اطلاع ثانوی مسدود است لذا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از عزیمت به این مکان جدا خودداری کنند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی و خروجی‌های شهر بیرجند (۱۲ آبان) تاکنون ۶۸۳ راننده درخصوص عدم ورود یا خروج از شهر ارشاد شده‌اند که با همکاری مردم مورد خاصی نبوده است.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پایان هفته از ظهر امروز (پنجشنبه) کنترل‌ها تشدید و به هیچ عنوان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود به خودروهای دارای پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایان اجرای طرح ساعت ۲۴ روز جمعه است، از مردم خواست برای بهبود وضعیت موجود و کنترل ویروس کرونا همچون چند روز گذشته با پلیس همکاری داشته باشند.

بیرجند جزو ۲۵ مرکز استان است که محدودیت تردد در مسیرهای ورودی و خروجی این شهر از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان برقرار شد و تا ساعت ۲۴ فردا ادامه دارد.

محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ نیز از روز چهارشنبه ۱۴ آبان‌ ماه به مدت ۱۰ روز در سه شهرستان بیرجند، قاینات و طبس اعمال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha