۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84101146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار واحد صنفی متخلف در بانه پلمب شد

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبر: 84101146
چهار واحد صنفی متخلف در بانه پلمب شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه گفت: چهار واحد صنفی در این شهر بخاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل‌های ستاد کرونا، پلمب شد.

بایزید حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها شامل یک کبابی، یک واحد گیم نت و ۲ قلیان سرا است.

وی اضافه کرد: نظارت بر بازار برای جلوگیری از تخلفات صنفی توسط اکیپ‌های گشت مشترک و به صورت مستمر انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ۱۴۵ تذکر کتبی و شفاهی به واحدهای صنفی نیز داده شد، افزود: بازیدها در قالب گشت مشترک و انفرادی صورت می‌گیرد که در بازیدهای مشترک از صنوف گروه‌های ۲، سه و چهار در قالب ۶ گشت انجام و ۹۰ مورد تذکر و اخطاریه برای این واحدها صادر شد.

وی ادامه داد: در بازیدهای انفرادی از خبازی ها، پاساژها، و سوپرمارکت ها نیز ۵۵ مورد اخطاریه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه یادآور شد: در راستای آموزش و فرهنگ سازی نیز  اقداماتی از جمله نصب بنر با محتوای هشدار مقابله با کرونا ورود بدون ماسک ممنوع، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع بروشورهایی با موضوع رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و فضای مجازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان برای کاهش شیوع ویروس کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

بازار شهر بانه پس از قرار گرفتن این شهرستان در ردیف مناطق بحرانی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا از چهارشنبه هفته گذشته به مدت هفت روز با هدف کنترل و کاهش شیوع این بیماری تعطیل شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha