چهار هزار ماسک در دلیجان توزیع شد

خمین - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان گفت: چهار هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در راستای اجرای طرح آمران سلامت از سوی داوطلبان این جمعیت به صورت رایگان بین مردم توزیع شد.

«مریم کارچی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح آمران سلامت از پنجم آبان ماه امسال به مدت ۱۰ روز به منظور مبارزه با بیماری کرونا در ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در دلیجان و نراق و خانه هلال پنج روستای این شهرستان اجرا شد.
وی با بیان اینکه ۴۵ نفر از جوانان جمعیت هلال احمر دلیجان در این طرح شرکت داشتند، ادامه داد: ۳۱ لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در مدت ۱۰ روز اجرای طرح در این شهرستان توزیع شد.
کارچی گفت: مردم نوع دوست و خیرین دلیجان ۳۱۳ میلیون ریال ماسک و مواد ضدعفونی کننده به جمعیت هلال احمر این شهرستان کمک کردند تا در اختیار مردم نقاط مختلف شهرستان قرار داده شود

وی یاداور شد: پیرو سخنان رهبر معظم  انقلاب اسلامی در جمع اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا و  بیانات ایشان برای حضور جوانان و دستگاه‌های کشور برای کمک به ستاد پیشگیری از کرونا، این طرح از سوی جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف کشور اجرایی شد.

کارچی هدف از اجرای این طرح را اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده و شوینده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برشمرد.

شهرستان دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی، رتبه ۳۷ شهرهای در وضعیت بحرانی در شیوع بیماری کرونا را دارد.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۶۷۳ هزار و ۲۵۰ نفر  تا ۱۷ آبان ۹۹  در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و  تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha