۵۸ تخت بیمارستان شهید کامیاب مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافت

مشهد- ایرنا- ۵۸ تخت بیمارستان شهید کامیاب مشهد که به عنوان شلوغ‌ترین و پرمراجعه‌ترین بیمارستان سوانح و حوادث شرق کشور مطرح است به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدیر بیمارستان شهید کامیاب این دانشگاه با بیان این مطلب افزود: بدین ترتیب یک بخش مراقبت‌های ویژه با  ۱۸ تخت آی.سی.یو و یک بخش بستری با ۴۰ تخت بستری در این بیمارستان آماده پذیرش بیماران کرونایی است.
دکتر مسعود خانی گفت:مدیریت بیمارستان شهید کامیاب تدابیر لازم را در خصوص خدمت‌رسانی به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی به خرج داده است تا خدمات این دو گروه بی‌وقفه انجام شود و تحت‌الشعاع هم قرار نگیرد.
وی ادامه داد: خدمات به بیماران غیرکرونایی بی‌وقفه ارائه می‌شود و تمامی اعمال جراحی در حال انجام است و خوشبختانه با توجه به ظرفیت موجود، شاهد وقفه در امر درمان بیماران غیرکرونایی نیستیم.
بیمارستان پژوهشی -تخصصی ۳۰۰ تختخوابی شهید کامیاب مشهد معروف به امدادی با قدمتی قریب به ۶۰ سال در فضایی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع در خیابان فدائیان اسلام مشهد واقع شده است.

طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۶۷۳ هزار و ۲۵۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۴۲۳ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۷ هزار و ۸۳۲ تن رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha