۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84102713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به «جشنواره ادبی آفتاب» در گرمسار دهم بهمن است

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار نویسندگان به سومین دوره جشنواره «جایزه ادبی آفتاب» به میزبانی شهرستان گرمسار دهم بهمن تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز یکشنبه گفت: جایزه ادبی آفتاب جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه است که با موضوع آزاد و با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گرمسار برگزار می شود.

وی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را دهم بهمن ماه بیان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۸۸۶۲۶۱۶۱  در فضای مجازی و یا نشانی   garmsar.ahleghalam.festival@gmail.com  ارسال کنند.

فلاح بیان کرد: این جشنواره با حضور نویسندگانی از ۱۰ استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، گلستان، قم، البرز و مازندران، بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد و از نفرات برگزیده جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود، تجلیل می شود.

وی جوائز نقدی این جشنواره را از ۲۰ میلیون تا سه میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: هر نویسنده حداکثر می تواند سه اثر با موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و تنها آثاری که در قالب داستان کوتاه و حداکثر در ۱۰ صفحه باشد مورد داوری قرار خواهد گرفت.

فلاح گفت: نفر اول این جشنواره ۲۰ میلیون ریال، افراد دوم و سوم به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال و ۱۰ نفر از افراد مورد تقدیر داوران نیز هر یک سه میلیون ریال جائزه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره اوایل آبان منتشر شد یادآور شد: در برگزاری این جشنواره علاوه بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر، موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ و انجمن اهل قلم این شهرستان نیز مشارکت و همکاری دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha