۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84102845
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس‌جمهوری شهادت جانباز سرافراز رمضانعلی صحرایی را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز «رمضانعلی صحرایی»، از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز رمضانعلی صحرایی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: این مبارز خستگی‌ناپذیر، از دوران جوانی در نهضت امام خمینی(ره) و پس از آن در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی به ویژه در دوران سرنوشت‌ساز دفاع مقدس همواره حضوری درخشان و تأثیرگذار داشت.

رییس جمهوری در پیام تسلیت خود یادآور شد: این فرمانده دلاور بعد از جانبازی نیز سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی را با سربلندی و اخلاص تحمل کرد و به کاروان شهدای والامقام پیوست تا یاد و راهش الگو و راهنمایی برای آیندگان باشد.

وی افزود: اینجانب ضایعه وارده را به خانواده ایشان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سردار رمضانعلی صحرایی سرباز رشید و سرافراز اسلام و جانباز پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس و یکی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی سحرگاه شنبه ۱۷ آبان به همرزمان شهیدش پیوست.

فرماندهی گردان امام محمدباقر (ع) لشکر ویژه ۲۵ کربلا و فرماندهی تیپ دوم لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس از جمله مسئولیت‌های سردار صحرایی در هشت سال دفاع مقدس بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha