مدیرکل ارشاد: مطبوعات کرمان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به مطبوعات و کانون های تبلیغاتی استان از محل تسهیلات تیصره ۱۸ تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

محمد رضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ کارمزد این تسهیلات چهار درصد  و دوره بازپرداخت آن سه ساله است و به موسسات دارای پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود.

وی با اشاره به کمک های دولت به موسسات مطبوعاتی تصریح کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی، توسعه مشاغل و همچنین حمایت از مشاغل و حرف زیان دیه اعطا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد:  رسانه ه برای دریافت  این تسهیلات به سه گروه تقسیم بندی شده اند که مرحله نخست پرداخت شامل روزنامه ها، سالنامه ها، فصلنامه ها و دو فصلنامه ها خواهد شد.

وی بیان کرد: مبالغ مربوط به تسهیلات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی براساس امتیازات کسب شده کانون های تبلیغاتی محاسبه و تعیین خواهد شد.

علیزاده اظهار داشت:  متقاضیان پس از ورود به سامانه تحفه به نشانی tohfeh.farhang.gov.ir  و پس از مطالعه دقیق شیوه نامه ها و راهنمای سامانه می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان مطبوعاتی باید در هنگام ثبت درخواست، کاربرگ معاونت مطبوعاتی را بارگیری و نسبت به خوداظهاری امتیازات اعلامی اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha