۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84104614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع ۱۹ تن روغن خوراکی برای تنظیم بازار در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز توزیع ۱۹ تن روغن خوراکی مایع برای کنترل قیمت و تنظیم بازار آن خبر داد و گفت: کمبود مقطعی این کالا با تداوم توزیع مناسب به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن آهنی روز دوشنبه در بازدید از توزیع و عرضه روغن در بازار آستارا گفت: امروز چهار تن روغن در هشت فروشگاه و هایپرمارکت توزیع شد و ۱۵ تن در مرحله بعدی توزیع خواهد شد و هر بطری روغن یک و نیم لیتری ۱۴۶ هزار ریال فروخته می شود.

وی بیان کرد: امروز با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی،صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از ۱۰ واحد صنفی و هشت انبار خوار و بار بازدید و ۲ پرونده تخلف گرانفروشی و یک پرونده تخلف فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: از همه ظرفیت ها جهت تامین ارزاق عمومی استفاده می کنیم و با کنترل بازار، همراهی مردم و پرهیز از هیجان کاذب در بازار آرامش و امنیت روانی جامعه را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: امسال ۱۰ هزار و ۷۱۲ بار از واحدهای صنفی، بازرسی و برای ۲۸۱ واحد صنفی، پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۱۹ هزار و ۴۶۰ ریال تشکیل شده است و مردم گرانفروشی، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور و کم فروشی را با تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha