فراخوان بسیج رسانه خراسان رضوی برای مقابله با کرونا

مشهد- ایرنا- بسیج رسانه خراسان رضوی با توجه به موج سوم کرونا از رسانه‌ها درخواست کرد برای مقابله با این ویروس جریان‌سازی کنند.

در این فراخوان که روز یکشنبه منتشر شد با قدردانی از رسانه‌های خراسان رضوی که با شروع بحران کرونا در اطلاع رسانی و آگاه‌سازی و جریان‌سازی در سطح کشور خوش درخشیدند و ‌با انسجام و همدلی پیشگام در ترویج سبک زندگی با کرونا بودند آمده است: بار دیگر شهر مشهد و سایر شهرستانهای استان از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارد.
این فراخوان می‌افزاید: در همین راستا، بسیج رسانه خراسان رضوی دعوت می‌کند تا با حضور فعال در کمپین رسانه‌ای کرونا و استفاده از ظرفیت های مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف رسالت خویش را به انجام برسانید.
بسیج رسانه با بیان این که این سازمان از مدیران رسانه و خبرنگاران درخواست همکاری با تمامی ارگانهای فعال در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کرونا و تهیه گزارشهای خبری و ‌تصویری را دارد افزود: انتظار می‌رود با تهیه گزارش‌های میدانی و حضور در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های سطح شهر در پیگیری مطالبات مردمی فعالتر و مشارکت مردمی بیشتری را ایجاد نمایید و به طور قطع تلاش‌های خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی در پیشبرد اهداف رسانه ای در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست. 
دو هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha