پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در ۶ مسیر انجام می‌شود

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای خارجی این فرودگاه در حال حاضر تنها در ۶ مسیر انجام می‌شود در حالی که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، این فرودگاه در ۱۴ مسیر خارجی پرواز داشت.

حسن جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از شیوع ویروس کرونا ابتدا پروازها متوقف شد و به تدریج پروازهای خارجی با روند کاهشی آغاز شد و هم‌ اینک این پروازها در ۶ مسیر کابل، هرات، مزار شریف، قطر، نجف و بغداد انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در مجموع شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی جا به جایی مسافر در پروازهای داخلی و خارجی را کاهش داده ‌است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مشهد گفت: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ها و پروازهای این فرودگاه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مستمر انجام می‌شود.
در حالت عادی و پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جا به ‌جا می‌شدند و به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.
براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۷۶۲ هزار و ۶۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵۹ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۳ تن رسیده است.
همچنین تاکنون ۵۵۸ هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha