به گزارش روز دوشنبه از روابط عمومی شرکت توزیع برق هاجر عبدی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی،آگاه سازی و ایجاد تعرفه های تشویقی مهمترین ابزار اجرای این طرح است، اظهار داشت: مشترکان با استفاده از فرصت مناسبی که در این طرح اجرا شده، مصرف خود را مدیریت کرده و به جمع مشترکان کم مصرف اضافه شوند.
وی ادامه داد: طرح برق امید از ابتدای آبان همزمان باسراسر کشور آغاز شد که بر اساس آن مشترکانی که طبق الگوی تعیین شده برق مصرف کنند، برق آنها رایگان محاسبه می شود، مشترکانی که در ماههای گرم سال مصرف ماهانه آنها کمتر از ۴۰۰ کیلووات و در ماههای سرد کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت باشد در ردیف مشترکان کم مصرف قرار می گیرند و برق آنها رایگان محاسبه می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان را ۷۰۹ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: مشترکان این شرکت پارسال ۹ میلیون و ۲۹۵ هزار مگاوات برق مصرف کردند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق نیز به روش های جدید خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکان برق اشاره کرد واظهارداشت: مشترکان می توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند که با گسترش سامانه خدمات الکترونیک ، مراجعه ارباب رجوع به ادارات برق حذف می شود.
مهرداد حاجی زاده افزود: شرکت توانیر با هدف سهولت در دریافت خدمات مشترکان برق در کل کشور، سامانه موبایلی طراحی و منتشرکرده که تمام خدمات از ابتدای درخواست انشعاب تا نصب و خدمات صورتحساب در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
نظر شما