۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84113505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات حضوری شرکت توزیع نیروی برق زنجان برای مشترکان حذف شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همه خدمات این شرکت برای همه مشترکان از اول آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور غیرحضوری می‌شود.

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به برق سبز اشاره کرد و افزود: وزارت نیرو و شرکت توانیر در ارایه خدمات دولتی الکترونیک پیشگام هستند و در همین جهت قبوض برق به صورت سبز و بدون کاغذ صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: از ماه های گذشته برای ایجاد بسترهای مختلف جهت ارایه ۱۰۰ درصدی خدمات به صورت غیرحضوری برنامه ریزی و  اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت ها با اقدامات شبانه روزی برای قطع زنجیره شیوع کرونا همه خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
علیزاده با بیان اینکه ۴۰ خدمت را به مشترکان خود ارائه می دهیم، اظهارداشت: با توجه به افزایش قابل توجه شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اول آذر ماه امسال با بهترین کیفیت به صورت غیرحضوری ارایه می شود.
وی تاکید کرد: مشترکان می توانند همه خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت بدون مراجعه حضوری در همه ساعات شبانه روز از طریق سامانه موبایلی برق من، فارغ از زمان و مکان این خدمات در هر نقطه ای دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: دومین روش استفاده از خدمات غیر حضوری از طریق وب سایت www.zedc.ir است.
علیزاده تاکید کرد: بر ای مشترکان فاقد گوشی های هوشمند و اینترنت همه ۴۰ خدمت از طریق شماره ۱۵۲۱ ارایه می شود.
وی ادامه داد: سامانه موبایلی برق من راحت ترین مسیر برای دریافت همه خدمات از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با وجود این خدمات سامانه ۱۲۱ نیز همچنان فعال است.
علیزاده تاکید کرد: با اقدامات انجام شده هیچ‌ لزومی بر مراجعه حضوری مشترکان شرکت توزیع نیروی برق به واحدهای اداری نیست.
وی یادآوری کرد: خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ممکن ارائه می شود.
علیزاده ادامه داد: روزانه به طور متوسط ۶۰۰ تماس در سامانه ۱۵۲۱ پاسخ داده شده و ماهانه حدود ۱۵ درصد به این تعداد تماس اضافه می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این شرکت هشت اپراتور در این سامانه دارد که در ۲ شیفت امکان ارایه خدمات غیرحضوری فراهم شده است.
علیزاده به طرح برق امید اشاره کرد و افزود: مشترکان پرمصرف تلاش کنند تا خود را به پله خوش مصرف و کم مصرف های برق استان برسانند.
وی اضافه کرد: تاکنون سامانه «برق من» کامل‌تر شناخته شده و در کل کشور برای همه مشترکان ارائه می شود.

ارایه خدمات غیر حضوری زودتر از زمان برنامه ریزی محقق شد
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خدمات غیرحضوری این شرکت برای تحقق تا سال ۱۴۰۴ پیش بینی شده بود که این مهم زودتر از موعد مقرر انجام شد.
عبدالله نثار تاکید کرد: با ارائه همه خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری کاهش قابل توجهی در هزینه های مشترکان خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: بر اساس آمار احصا شده از هشت هزار خدمات ارایه شده برای مشترکان فقط ۶ درصد حضوری بوده است.

​​​​​​به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۴۶۷ هزار و ۵۰۰ دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha