۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84114714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲.۲ هزار تن بذر غلات مورد نیاز کشاورزان استان سمنان تامین شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت:  ۲ هزار و ۲۰۰ تن بذر گندم و جو مورد نیاز کشاورزان استان برای استفاده در تابستان آینده تامین شد.

به گزارش ایرنا، محمد اکبری روز چهارشنبه درباره اعتبار صرف شده از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان برای خرید بذرها به رسانه ها گفت: در مجموع ۴۰ میلیارد ریال برای خرید بذر مورد نیاز کشاورزان صرف شد.

وی اظهار داشت: بذر مورد نیاز کشاورزان فصل تابستان از سوی اتحادیه تعاون روستایی شاهرود، سمنان و گرمسار خریداری و نقدینگی مورد نیاز خرید بذر از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان تأمین شد

وی خاطرنشان کرد: این بذرها پس از انجام بوجاری، سم‌پاشی و کیسه‌گیری در بین کشاورزان گندمکار و جوکار استان سمنان توزیع شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان بذر گندم و جو خریداری شده گفت: حدود ۷۰۰ تن بذر گندم در شاهرود و ۵۰۰ تن بذر گندم در گرمسار خریداری شد.

اکبری با اشاره به میزان بذر جو خریداری شده هم گفت: در مجموع یکهزار و ۴۰ تن بذر جو در استان سمنان برای توزیع بین کشاورزان خریداری شد.

وی با اشاره به نقش صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان گفت: تأمین نقدینگی کل بذر جو و ۱۰۰ درصد بذر گندم شاهرود و بخشی از بذر گندم گرمسار، از سوی این صندوق در حمایت از بخش کشاورزی استان صورت گرفت.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش حمایتی صندوق از کشاورزان گفت: این صندوق همواره آماده خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

استان سمنان ۱۹۸ هزارهکتار اراضی کشاورزی با ۴۵ هزار بهره‌بردار در بخش های مختلف دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha