فرمانده انتظامی: تمام ورودی‌های ملایر تحت کنترل پلیس است

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید از شنبه اول آذر، تمام ورودی‌های ملایر تحت کنترل پلیس است و پلاک‌های غیربومی حق ورود به داخل شهر را ندارند و از طریق کمربندی‌های این شهر باید خارج شوند.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز جمعه در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر ملایر اظهار داشت: محدودیت‌های تردد به مدت ۲ هفته در شهرهای با وضعیت قرمز اجرا می‌شود و با کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند، به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و پلیس راهور ناجا، این محدودیت‌ها در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی اجرا می‌شود افزود: در همین راستا از فردا/شنبه/ از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به داخل شهر در مبادی ورودی ممانعت می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر به پلاک‌های بومی شهرستان نیز هشدار داد: خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج از شهرستان را ندارند و در صورت تخلف، جریمه و این تخلف آنها با دوربین‌های نظارتی ثبت خواهد شد.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ امشب اول آذر به اجرا درمی‌آید بیان کرد: چنانچه دوربین‌های نظارتی ترددها را ثبت کنند، تحت هیچ شرایطی این تخلف‌ها حذف و قابل پیگیری نیست و شهروندان باید رعایت کنند تا مشمول جریمه شبانه‌روزی یک میلیون تومانی نشوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این هیچ خودرویی از روز فردا /شنبه/ از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح حق تردد در سطح شهر و شهرهای تابعه ملایر را ندارد، در غیراینصورت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: غیر از خودروهای امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر، سایر خودروها باید از کنارگذر و یا کمربندی ملایر بدون هرگونه توقف در طول مسیر باید اقدام به خروج کنند.

سرهنگ سلگی گفت: شهروندان ملایری فقط از طریق ورودی میدان استقلال و پل انقلاب می‌توانند وارد شهر شوند.

ملایر در وضعیت قرمز کرونا

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز اظهار داشت: این شهرستان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل ضروری اعمال و اجرایی خواهد شد.

حسین فارسی افزود: سلامت مردم اولویت نخست برای دولت است و تمامی این سختگیری‌ها با رویکرد حفاظت از سلامت مردم اعمال و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این محدودیت‌ها تمام مشاغل و واحدهای صنفی غیر از مشاغل سطح یک تامین کننده مایحتاج اساسی مردم همچون سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات، بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مطب‌ها، تعطیل است.

فارسی از شهروندانی ملایری خواستار شد: پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تعامل و همکاری لازم را در راستای اعمال محدودیت‌های جدید با نیروی انتظامی و پلیس داشته باشند تا هرچه سریعتر از وضعیت قرمز خارج شده و متناظر با آن سطح محدودیت‌ها نیز در شهرستان کاهش یابد.

از شنبه اول آذر طرح جامع محدودیت‌های هوشمند متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha