۲ آذر ۱۳۹۹، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84117549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اصناف در محدودیتهای کرونایی نیازمند حمایت بانکها هستند

گناباد- ایرنا- رییس مجامع امور صنفی گناباد گفت: اصناف در اجرای محدودیتهای کرونایی نیازمند همراهی بانکها در دیرکرد پرداخت تسهیلات بانکی هستند.

علیرضا مقدم روز یکشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اصناف در خط نخست اجرای طرح محدودیتهای کرونایی هستند افزود: با تعطیلی اصناف گروههای شغلی ۲، سه و چهار در ۱۴ روز ابتدایی آذر ماه بدون همراهی بانکها فشار اقتصادی بر صنوف افزایش می یابد.

وی از مسوولان شعب بانکهای شهرستان خواست با توجه به تعطیلی و اعمال محدودیت برای بسیاری از صنوف در دریافت اقساط و چک‌ها حال مردم را بیشتر مراعات کنند.

رییس مجامع امور صنفی گناباد ادامه داد: اجرای موفقیت آمیز طرح محدودیتهای کرونایی نیازمند همراهی همه بخشها است و با وجودی که تعدادی از مشاغل تعطیل شدند دغدغه سررسید چکهای بانکی و اخطار بانکها مشکلات بسیار برای کسبه ایجاد کرده است.

وی گفت: اصناف مانند مرحله نخست اجرای محدودیتهای کرونایی همراهی لازم را دارند و دلگرمی بیشتر فعالان این بخش نیازمند توجه مسوولان مربوطه به ویژه بانکهاست. 

مقدم افزود: شیوع ویروس کرونا اصناف را هم مانند سایر فعالان اقتصادی با مشکلات بسیار مواجه کرده است و نوسانات و افزایش قیمتها بر دامنه این تنگناها افزوده است و اگر بانکها همراهی با صنوف نداشته باشند و چکهای آنها برگشت بخورد  فعالیت اقتصادی آنها زیر سوال می رود.

از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha