۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84118088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف یک تن و ۶۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در استان یک تن و ۶۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان طی یک هفته گذشته یک تن و ۶۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۶۷ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۳۹۰ لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۶۸ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۶۴ سارق طی هفته روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۶۲ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کردند.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: طی هفته گذشته فوتی های سوانح رانندگی ۷۸ درصد و مجروحان این حوادث ۳۰ درصد کاهش داشته است و در راستای برخورد با رانندگان پرخطر ۲۱۴ خودرو و ۱۲۲ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

توقیف وانت پیکان با ۳۴۲ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در بازرسی از یک وانت پیکان در محور"سربیشه- بیرجند" ۳۴۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور"سربیشه- بیرجند" به یک وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فرشید افزود: مأموران در بازرسی از خودرو که عازم شهرهای مرکزی کشور بود ۳۴۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه وانت پیکان جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha