فرماندار ملایر: بازرسان بر اجرای محدودیت‌های جدید نظارت دارند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دغدغه‌ای در سطح شهر و تعطیلی واحدهای صنفی نداریم گفت: از امروز صبح /شنبه/ تیم‌های بازرسی در سطح شهر بر روند اجرای محدودیت‌های جدید و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

قدرت‌الله ولدی روز شنبه در بازدید میدانی از واحدهای صنفی و ورودی‌های شهر ملایر اظهار داشت: همگامی و همراهی اصناف، کسبه و بازاریان این شهرستان با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید از شنبه اول آذر ستودنی است و ۹۹ درصد از این قشر در تعطیلی واحدهای خود همراهی لازم را به عمل آوردند. 

وی ادامه داد: در بازدید از واحدهای صنفی ملایر مشاغل گروه ۲، سه و چهار نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کردند که قابل تقدیر است.

ولدی افزود: تنها چند واحد صنفی نسبت به اعمال محدودیت‌های جدید و تعطیلی واحد خود اهمال کردند که تذکرهای لازم به این واحدها داده شد و در صورت تکرار پلمب خواهند شد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: یک واحد نمایشگاهی و فروشگاهی مبل و منبت به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های جدید، با هماهنگی و دستور دستگاه قضایی، برای مدت ۱۵ روز پلمب شد.

وی گفت: اصناف، کسبه و بازاریان ملایر همچنین در اعمال محدودیت‌های قبلی مبنی بر ممنوعیت فعالیت پس از ساعت ۱۸ عصر نیز همراهی خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند که امیدواریم در ۲ هفته پیش‌رو شاهد این سطح از همکاری و تعامل اصناف باشیم.

معاون استاندار همدان از مردم، اصناف و کسبه درخواست کرد: نسبت به رعایت محدودیت‌های جدید و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را با ما داشته باشند، چراکه این محدودیت‌ها تا زمان خروج از شرایط قرمز ادامه دارد.

بازرسی فرماندار ویژه ملایر از ورودی‌های شهر

ورودی‌های ملایر مسدود است

ولدی در بازدید از مبادی ورودی شهر ملایر نیز بیان کرد: از بامداد شنبه اول آذر نیروهای پلیس راهور در محورهای ورودی این شهر از مسیر همدان، اراک، بروجرد و نهاوند مستقر شده‌اند و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته ورودی‌های شهر با نیوجرسی مسدود شده است افزود: به خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به شهر داده نمی‌شود و این خودروها می‌توانند از کمربندی‌های شهر تردد کنند.

فرماندار ویژه ملایر از شهروندان ملایری خواست: در مدت زمان اجرای محدودیت‌های جدید حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند، دورهمی‌ها را کنار بگذارند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، شستن دست‌ها و زدن ماسک، موجب قطع زنجیره ویروس کرونا شوند.

از امروز شنبه اول آذر طرح جامع محدودیت‌های هوشمند متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha