مقام فلسطینی: پیامد سفر نتانیاهو به عربستان بی‌ثباتی در منطقه است

تهران- ایرنا- مسؤول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای سفر نتانیاهو به عربستان در خصوص تشکیل ائتلاف‌هایی علیه ثبات و امنیت منطقه هشدار داد.

به گزارش ایرنا، «داود شهاب»  در گفت و گو با المیادین لبنان دوشنبه شب بیان کرد: ما نسبت به پیامدهای سفر نتانیاهو به عربستان سعودی در زمینه ایجاد ائتلاف‌هایی علیه ثبات و امنیت منطقه هشدار می‌دهیم.

وی افزود: سفر نامبارک نتانیاهو به عربستان سعودی مقدمه‌ای برای آغاز تجاوز به مردم فلسطین و آرمان آنها است.

مسؤول دفتر اطلاع رسانی جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: دولت ترامپ و تل آویو در تلاش هستند تا موضوعات منطقه را به نفع پروژه اسرائیل خاتمه دهند.

شهاب اظهار داشت: تل آویو از طریق توطئه عادی سازی روابط  به دنبال آن است که به منطقه مسلط شود و مسلط باقی بماند.

وی با بیان اینکه سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی خیانت به قدس و مقدسات اسلامی است، تصریح کرد: رژیم‌های خلیج فارس برای حفظ تاج و تخت خود دنباله رو اسرائیل هستند.  

رادیو رژیم صهیونیستی دوشنبه گزارش داد که یکشنبه شب نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی سفر کرده و با بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش نتانیاهو روز یکشنبه از فرودگاه بن گوریون راهی عربستان شده و در شهر نئوم با بن سلمان ولیعهد این کشور و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌های مربوط به ردیابی پروازها نیز پرواز یک هواپیما از فلسطین اشغالی به عربستان سعودی را تایید می‌کند.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی، دیدار نتانیاهو و بن سلمان را تایید کرد هر چند که وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در حساب کاربری توئیتر خود در واکنش به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره دیدار ولیعهد این کشور با نتانیاهو، هرگونه دیدار بین بن سلمان با مقام‌های اسرائیل را تکذیب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha