روند برنامه صلح آمیز اتمی ایران با ترور سست نمی شود

بغداد – ایرنا – حزب کنگره کردهای فیلی عراق (کردهای شیعه) در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور محسن فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران ، تاکید کرد که روند برنامه صلح آمیز اتمی ایران با این گونه اقدامات بزدلانه سست نخواهد شد.

این حزب در بیانیه ای که امروز شنبه در اختیار دفتر ایرنا در بغداد قرار گرفت، با اشاره به اینکه «دونالد ترامپ» شکست خورده و دست پرورده مجرمش «بنیامین نتنیاهو» با به شهادت رساندن دکتر «محسن فخری زاده» درصدد درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران هستند ، افزود:درایت جمهوری اسلامی ایران بزرگتر از تلاش ها برای کشاندن منطقه به درگیری در راستای سیاست ترامپ شکست خورده و دست پرورده مجرمش نتنیاهو است.
 کنگره کردهای فیلی عراق ادامه داده است: یقینا انتقام خون شهید فخری زاده در زمان مشخصی که رهبری حکیمانه ایران تشخیص می دهد، گرفته می شود زیرا رهبری ایران همان طور که در شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و زدن پایگاه های شرارت آمریکا نشان داد، در انجام وعده هایش صادق است.
حزب کردهای شیعه عراق اضافه کرده است که با شدیدترین عبارات ترور دانشمند بزرگ محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش ها و نوآوری در وزارت دفاع ایران را محکوم می کند.
این بیانیه خاطر نشان ساخته است که عملیات بزدلانه ترور فخری زاده هرگز مقاومت جمهوری اسلامی ایران و روند اجرای برنامه مسالمت آمیز هسته ایش را نخواهد شکست و با وجود خواست قدرت های شرارت و استکبار هرگز بازوان ایران دچار ضعف و سستی نخواهد شد.
ائتلاف کردهای فیلی عراق در این بیانیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و همه آزادگان جهان به خاطر شهادت دکتر فخری زاده تسلیت گفته است.
بعد از ظهر دیروز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.
این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب ، نهادها ، تشکل های اسلامی، شخصیت ها، سازمان ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.
در عراق جریان ها و شخصیت های مختلف سیاسی و گروه های مقاومت اسلامی در بیانیه های مختلف این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha