کاتاکارهای آذربایجان‌غربی ۴ مقام رقابت‌های مجازی کشور را کسب کردند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان استان در هفته سوم لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، چهار عنوان برتر بخش تیمی را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.

اسفندیار محمودی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۲۱ امتیاز تیمی، ۴ صدرنشینی و ۱۹۴.۴۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

وی اظهار داشت: باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۱۹ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۱۹۱.۷۶ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۲۱ امتیاز تیمی، پنج صدرنشینی و ۱۷۳.۰۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

محمودی ادامه ‌داد: در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۱۷ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۱۹۰.۷۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم قرار گرفت.

وی گفت: در نتایج انفرادی نیز عرفان بیگی و امیرحسین مرامی در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی، آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و آیدین بهاری در رده سنی خردسالان و نونهالان، امیر داداش‌زاده و مبین اکبریان در رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب عنوان نخست کمربندهای مختلف شدند.

نمایندگان آذربایجان‌غربی در ۲ هفته نخست نیز موفق به کسب مقام‌های برتر شده بودند.

هفته سوم مسابقات لیگ مجازی آقایان با قضاوت ۱۴ داور آسیایی و جهانی، با حضور هفت تیم خارجی و با نظارت مستقیم شورای داوران و سازمان لیگ و مسابقات برگزار شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha