۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84128827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقال کالا با مینی‌بوس‌ ترفند جدید قاچاقچیان در مهاباد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی ۲ دستگاه مینی‌بوس حامل لاستیک‌های خارجی قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ محمد توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه "دارلک" حین کنترل خودروهای عبوری در ایست بازرسی پاسگاه، به ۲ دستگاه مینی‌بوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این مینی‌بوس‌ها، ۹۸ حلقه لاستیک خودرو سواری خارجی قاچاق کشف شد که طبق اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با این ترفند و استفاده از پوشش مینی‌بوس اقدام به قاچاق کنند، اظهار داشت: در این رابطه این ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: هفته گذشته نیز با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از قاچاق و انتقال ۲۵ راس دام به شهر مرزی سردشت در محور مهاباد - سردشت جلوگیری کردند.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به‌شمار می‌رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha