۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84132168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸ نوعروس شاهین‌دژی جهیزیه دریافت کردند

۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۴
کد خبر: 84132168
۸۸ نوعروس شاهین‌دژی جهیزیه دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: ۸۸ سری جهیزیه طی پارسال تاکنون با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به همت سپاه به نوعروسان این شهرستان اهدا شده است.

سرهنگ مرتضی کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، سری کامل قاشق و چنگال بودند که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع) به ارزش ۲۲ میلیارد ریال تهیه شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ  با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه اضافه کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هشت سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۲۰۰ میلیون ریال از طرف سپاه به نوعروسان این شهرستان اهدا شده است.

سرهنگ کاظمی اظهار داشت: ارگان‌های مسوول سپاه در تلاش هستند تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه سپاه در بخش محرومیت زدایی اقدامات شایانی را در مناطق کم برخوردار انجام داده است، گفت: امسال ۳۲ واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی این شهرستان شد.

وی یادآور شد: این تعداد منزل مسکونی با ۳۲ میلیارد ریال در روستاهای کم‌برخوردار و دورافتاده احداث و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفته است.

شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌‍غربی واقع شده و هفت هزار و ۳۹۷ نفر در قالب سه هزار و ۷۳۶ خانوار در این شهرستان زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha