اقدامات کوردلانه دشمن خللی در دستیابی ایران به توسعه ایجاد نمی‌کند

تهران- ایرنا- نماینده آمل و لاریجان در نطق میان دستور خود گفت: اقدامات کوردلانه دشمن محکوم به شکست است و نمی تواند خللی در عزم جدی ایران اسلامی در دستیابی به پیشرفت و توسعه وارد کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «رضا حاجی پور»، در نشست علنی امروز- چهارشنبه- در نطق میان دستور خود ترور شهید فخری زاده را نشانه ضعف دشمنان دانست و گفت:تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی بار دیگر در اقدامی وحشیانه با شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده کینه خود را نسبت به ملت ایران آشکارتر نموده اند.

نماینده مردم آمل و لاریجان بیان داشت:بدون تردید اینگونه اقدامات کور دلانه محکوم به شکست است و نمی تواند خللی در عزم جدی ایران اسلامی در دستیابی به پیشرفت و توسعه وارد کند.

حاجی پور افزود:دشمنان ایران بدانند سکوهای افتخار در علم و فناوری هسته ای در کشور ما فراوان است و از آموزه های فخری زاده دانشمندانی تربیت شده اند  که ادامه دهنده راه آنها هستند و دشمن زبون به زودی خواهید دید که ثمرات این شهید سرافراز بارور شده و فناوری علمی ما را به رتبه اول جهان خواهد کشاند.

  عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس در اشاره به طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها، گفت:حماسه دیروز مجلس انقلابی، پاسخ قاطع دشمنانی است که تنها هنرشان ترور تفکر است.

وی افزود: حماسه نمایندگان انقلابی، هشداری تاریخی به کسانی است که توان مقابله با دشمن را  ندارند. نمایندگان مردم در راستای بیعت با رهبری به دشمن هشدار می دهند که فصل سیاه بستنها ،رفتن ها و دیدن های بیمحابا تمام شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha