۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84132509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعامل رسانه و پلیس، تحقق مطالبات مردم را هموار می‌کند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: تعامل پلیس و رسانه، باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه شده و امکان تحقق مطالبات مردمی را هموار می‌کند.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در دیدار با خبرنگاران ایرنا دفتر مهاباد افزود: افزایش تعامل پلیس و رسانه ها، موجب ارتقای اعتماد عمومی، حس امنیت و افزایش همدلی در حل مشکلات می‌شود که بر همین اساس تلاش می‌کنیم ارتباط ۲ سویه بین پلیس و حوزه رسانه تقویت شود.

وی با بیان اینکه انتقال احساس امنیت به جامعه با تکیه بر تعامل با رسانه امکانپذیر است، ادامه داد: مجموعه پلیس تلاش می‌کند از ظرفیت رسانه ها در جهت افزایش دانش اجتماعی و مهارت افزایی و ارتقای احساس امنیت اقشار مختلف جامعه در زمینه پیشگیری از جرائم و ناهنجاری ها استفاده کند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه این منطقه یکی از امن‌ترین نقاط کشور است، افزود: این توفیقات مرهون تعامل خوب رسانه‌ها و مردم با پلیس و نیز تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در سطح استان است.

سرهنگ توحیدی از خبرنگاران شهرستان خواست در ایجاد امنیت، آرامش و امید بخشیدن به جامعه گام بردارند و با تعامل با پلیس تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند زیرا بدون همکاری آنها فعالیت‌های پلیس به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

رییس خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد هم در این دیدار بر ایجاد ارتباط سازنده بین مجموعه انتظامی و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقای تعامل مردم با پلیس دارند به طوری که می توانند با آگاهی بخشی، انتشار و تحلیل به موقع حوادث و رخدادها، قانون گرایی و نظام پذیری، ساز و کار ارتقای نظم و امنیت اجتماعی را فراهم کنند.

منوچهر صمدی اظهار داشت: حوزه رسانه علاوه بر اطلاع رسانی و انتشار موفقیت‌های پلیس و اخبار می‌تواند به عنوان یک مشاوره مهم نیز پلیس  را در راه رسیدن به اهداف و سیاست های کلی نظام همراهی کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha