۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84132652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه پیش‌آمادگی زمستانه در شهرداری بوکان اجرا شد

مهاباد- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری بوکان گفت: برنامه پیش‌آمادگی برای حوادث احتمالی زمستانه در شهرداری بوکان تدارک شده و نیروها و توان فنی این نهاد به‌صورت هدفمند آماده خدمات رسانی هستند.

محمد اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با ورود به فصل سرما، مخلوط ماسه و نمک به میزان لازم خریداری و ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهری مستقر دایر شده و مخازن در روگذرها، زیرگذرها و معابر مورد نیاز جانمایی شده‌اند.

و با بیان اینکه تاکنون هزار تُن ماسه و نمک در شهرداری تهیه شده، افزود: از این مقدار ۷۰۰ تُن ماسه و ۳۰۰ تُن نمک است که توسط این شهرداری تهیه و خریداری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان اضافه کرد: تلاش کارشناسان فنی شهرداری بر این است که ترکیب تازه‌ای از ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر تهیه کنند که درصد نمک آن کمتر باشد و خسارات و مشکلات زیست محیطی استفاده از این مخلوط به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بوکان آمادگی لازم برای مواجه هر شرایط دشوار زمستانی را دارد و هیچ‌گونه مشکلی در این شهر وجود ندارد، بیان کرد: تاکنون مقدار زیادی از ماسه ونمک را بسته بندی و در معابر و نقاط حادثه خیز سطح شهر توزیع کرده است.

وی گفت: شهروندان در صورت نیاز می توانند تا حضور نیروهای امدادی با پخش محتوای کیسه‌های ماسه و نمک از هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان افزود: شماره تماس‌های ۱۳۷ شهرداری و ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شماره ثابت ۴۶۲۳۰۲۰۱ واحد خدمات شهری شهرداری بوکان به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام های همشهریان است. 

بوکان سومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان‌غربی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha