تامین امنیت ارزشمندترین خدمت نیروی انتظامی به مردم است

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان گفت: تامین، حفظ امنیت و استقرار نظم در جامعه ارزشمندترین خدمت نیروی انتظامی به مردم است.

به گزارش ایرنا، سعید شهبازی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان که با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و اعضای شورای تامین برگزار شد، اظهار داشت: برای استقرار ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان هلیلان، استاندار محترم، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و مردم شهرستان اهتمام داشتند.

وی با قدردانی از تلاش های مسوولان استانی و شهرستانی در استقرار ستاد فرماندهی انتظامی در هلیلان افزود: نیروی راهنمایی و رانندگی نیز در این شهرستان استقرار یافته است.

فرماندار هلیلان تاکید کرد: مجموعه و ارکان نیروی انتظامی شهرستان از جوانان پاک، توانمند، پاسدار آرمان های ولایت و انقلابی تشکیل شده که تمام تلاش خود را برای حفظ کرامت و حقوق شهروندان در راستای امنیت اجتماعی بکار خواهند گرفت.

شهبازی اهتمام و تعامل نیروی انتظامی و سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در موضوع کنترل و مدیریت بیماری کرونا بسیار مثبت و رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: این پیگیری و تلاش مجدانه برای کنترل و مدیریت کرونا در هلیلان از سوی مردم و مسوولان قابل تقدیر است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز در این آیین اظهار داشت: استقرار ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان هلیلان نه تنها باعث ارتقا امنیت برای مردم می شود بلکه کاهش انواع جرائم و افزایش کشفیات را در پی خواهد داشت.

سرهنگ شهاب عزیز زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان باید تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه شورای تامین جهت تامین امنیت و نظم در منطقه داشته باشد.

وی یکی از مهم ترین خواسته فرمانده ناجا و فرمانده انتظامی استان را پیشگیری از وقوع سرقت عنوان کرد و افزود: ستاد فرماندهی شهرستان نیز با همکاری سایر مجموعه ها تمام تلاش خود را در راستای کاهش وقوع سرقت بکار گیرد.

سرهنگ عزیززاده با بیان اینکه امنیت در هر جامعه و منطقه ای نسبی است، اضافه کرد: باید در حد توان سرقت ها و جرائم در شهرستان کاهش یابد و در نهایت بیشترین احساس امنیت و آرامش برای مردم فراهم شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: کشفیات سرقت در شهرستان هلیلان باید واقعی و علاوه بر اعمال قانون سارق از طریق مراجع قضایی، مال مسروقه نیز به صاحبش داده شود.

وی در ادامه از ساماندهی موتورسیکلت های توقیف شده در استان خبر داد و افزود: موتورسیکلت های توقیفی باید به سرعت تعیین تکلیف شوند و شرایط عودت به صاحبان اصلی و مالکان آنان نیز تسهیل شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: تنها موتورسیکلت هایی که بنا بر دستور قضایی و یا جرمی مرتکب شده باید توقیف شوند.

سرهنگ عزیز زاده همچنین اضافه کرد: موتور سیکلت های که وسیله ای برای امرار معاش کشاورز و یا کارگر است نباید توقیف شود.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین سرهنگ مجتبی مهدیان بعنوان نخستین فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان معرفی شد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha