معاون استاندار همدان: خدمت به مردم سیاست محوری دولت در نظام اسلامی است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم سیاست اصولی و محوری دولت در مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برهمین اساس مدیران به صورت شبانه روزی و جهادی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش ایرنا، «مصطفی آزادبخت» روز پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع فرمانداران قدیم و جدید شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی ایادیشان به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان هستند که اگر عملکرد ما در حوزه های مدیریتی ضعیف باشد به واقع در جهت تحقق نیت شوم آنها حرکت کرده ایم.

وی تاکید کرد: عملکرد ضعیف در حوزه‌های مدیریتی موجب ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان و تحقق خواست دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.
وی از مسئولان استان خواست کار مردم را با اخلاق نیکو و تکریم ارباب رجوع و به درستی پیگیری و انجام دهند و برخورد شایسته با مردم را مصداق پاسداری از خون شهدا و رنجاندن و ناراضی کردن آنها را ریختن آب به آسیاب دشمن بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف راهی جز تعامل و هم افزایی نداریم بر این اساس سیاست دولت و نظام نیز تعامل همه جانبه است و برهمین اساس برنامه سه ساله استان به همت استاندار و محوریت استانداری تدوین شده است.

آزادبخت اظهار داشت: فرمانداران باید از ظرفیت های موجود به ویژه همفکری و همراهی ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف و کارها در راستای خدمت بهینه به مردم به خوبی استفاده کنند و در هر شهرستان با حفظ جایگاه مثلت خدمتگذاری فرماندار، امام جمعه و نماینده مجلس شکل بگیرد.

وی بیان کرد: باید با کمک همه افراد، سیاسیون، احزاب و روحانیون جبهه واحد برای خدمت به مردم تشکیل شود که در صورت عدم همراهی و همکاری یکی از اضلاع این مثلث، به طور حتم روند خدمت رسانی به مردم دچار مشکل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه برای پاسداری از خون شهدا باید دنبال خدمت خاضعانه و خالصانه به مردم باشیم، تصریح کرد: سیاست دولت خدمت به مردم با توجه به ۲ مولفه اقتصاد و معیشت در کنار حفظ سلامت است و در این وضعیت دولت بنای تعطیل کردن کشور را ندارد.

آزادبخت تصریح کرد: دستاوردهای کشور بسیار زیاد و چشمگیر است و در این بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خصوص در ایام همه گیری بیماری کرونا بسیار خوش درخشیده و کادر بهداشت و درمان نیز با اهدای جان خود سلامتی را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: روند ابتلا به بیماری در سطح استان همدان در روزهای اخیر با همت و همراهی مردم و مسئولان کاهشی شده و استان از وضعیت قرمز در شرایط نارنجی قرار گرفته است که امید می رود شهروندان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و همچنین زرد شدن وضعیت استان از تظر بیماری را فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین با تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور، گفت: دشمنان کوردل با شهادت رساندن این عزیران به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران اسلامی هستند اما اعتقاد و تجربه این ملت ثابت کرده که با نثار خون شهدا درخت تنومند انقلاب قوی تر می شود.

آزادبخت تاکید کرد: اگر قرار بود با شهادت مکتب ها از بین بروند الان خبر و اثری از مکتب سید الشهدا(ع) نیز نبود.
 

به گزارش ایرنا، در این آیین با تقدیر از خدمات «مجید درویشی»، «سعید کتابی» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد معرفی شد.
بخشداری سامن، معاون فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان از جمله سوابق مدیریتی فرماندار جدید اسدآباد است.
آیین معارفه سرپرست فرمانداری اسدآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، امام جمعه اسدآباد، نمایند اسدآباد در خانه ملت و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.
شهرستان اسدآباد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در مسیر همدان - کرمانشاه و در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha