۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 84137124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار : برخی مناطق عشایری ممسنی در محاصره سیلاب است
عکس تزیینی است.

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان ممسنی با اشاره به تداوم بارندگی از شب گذشته تا امروز در این شهرستان، ابراز کرد: مناطق عشایری این  شهرستان ازجمله بابا منیر و مرغ میشان بر اثر بارش دچار خسارت شده‌اند.

داود ایوبی یکشنبه ۱۶ آذرماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: با بارش ۲۷۳ میلیمتری باران از شب گذشته، نیروهای امدادی به این مناطق اعزام شده‌اند و در حال کمک‌رسانی به افراد محاصره در سیلاب‌اند.

وی ابراز داشت: بارندگی‌های اخیر همچنین موجب آب‌گرفتگی در مرکز نورآباد واقع در ۱۵۰ کیلومتری شیراز، افزون بر خسارت به مغازه‌ها و ساختمان‌ها برای تردد مردم نیز مشکلاتی پدید آورده است.

فرماندار ممسنی اظهار کرد: بارش‌های اخیر سبب ریزش کوه‌های درا در منطقه جاوید ماهوری، تنگه للله و خسارت به بخش بزرگ دشمن زیاری نیز شده است؛ علاوه بر این، جاده اصلی و برخی خیابان‌های شهر در آب‌گرفتگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت و قوع سیل دریافت  نشده است، گفت: گروه امداد و نجات و تیم‌های ارزیاب هلال احمر به مناطق  عشایری بخش جاوید و دشمن زیاری این شهرستان اعزام شده‌اند.

سپیدان از باران خسارت ندید

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان نیز در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: بارش‌های ۱۲ ساعت گذشته هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشته است.

جمال جوادی جهرمی میزان بارش در ۱۲ ساعت اخیر را در شهر اردکان ۱۹میلیمتر اعلام کرد و افزود:خوشبختانه هیچگونه خسارت قابل توجهی به مردم وارد نشده است و تنها دو سه مورد آبگرفتگی گزارش شد که توسط دستگاههای متولی رفع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این سامانه سرد و بارشی سبب بارش برف در ارتفاعات شده است، اظهار کرد: با تلاش راهداران تمام راههای فرعی و اصلی شهرستان باز و تردد روان در آنها جریان دارد.

مدیر کل هواشناسی فارس پیش از این به ایرنا گفت: سامانه بارشی در این استان از اواخر جمعه چهاردهم آذرماه وارد استان شده و تا اواسط وقت دوشنبه هفدهم آذر ادامه دارد و یکشنبه تشدید شده است و در مناطق سردسیر شمال استان بارش برف را به دنبال خواهد داشت.

مهرداد قطره سامانی ادامه داد: تداوم و شدت بارش‌ها در روز یکشنبه در تمام نقاط استان و دوشنبه در نیمه جنوبی استان سبب بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن روان آب و سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد. 

اخبار مرتبط