جاده‌های کوهستانی مازندران برفی شد

۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 84137144
جاده‌های کوهستانی مازندران برفی شد

ساری - ایرنا - بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای مازندران، بارش برف همراه با مه گرفتگی در محورهای اصلی این خطه شمال کشور از جمله کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش مرکز مدیریت راه استان مازندران در حال حاضر جاده هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر با بارش برف مواجه هستند.

رییس مرکز مدیریت راه مازندران یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده کندوان در محدوده استان مازندران از هزارچم تا دهانه شمالی تونل در حال باریدن است.

سید محسن هاشمی گفت: محدوده تونل تکاور تا گالری امامزاده هاشم جاده هراز نیز زیر بارش برف بوده و در محدوده استان تهران تا محدوه آبعلی شاهد بارش برف در این جاده هستیم.

وی با بیان اینکه محور سوادکوه در گردنه گدوک نیز با بارش برف مواجه است افزود: دقایقی پیش بارش برف در محور کیاسر نیز آغاز شده است.

او تاکید کرد که تردد در محورهای کوهستانی استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان باید تجهیزات زمستانه به همراه خود داشته باشند.

رییس اداره مدیریت راه مازندران همچنین گفت: پدیده مه گرفتگی در جاده های هراز، کندوان و سوادکوه گزارش شده است که با توجه به بارش برف حرکت خودروها را آرام کرد.

هاشمی اظهار داشت: باقی محورهای استان در مسیر کناره از شرق تا غرب مازندران بارش باران در حال باریدن است و سطح تمامی جاده های استان لغزنده می باشد.

وی شرایط ترافیکی جاده های استان را نیز روان توصیف کرد و گفت: که هیچگونه تردد خودرویی سنگینی مشاهده نمی شود.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه است تا اوایل روز سه شنبه در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

در حال حاضر شهر آلاشت سوادکوه، بلده نور و سیاه بیشه نوشهر با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و شهرستان بابلسر با ۱۲ درجه گرم ترین نقاط استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha