همکاری بیمه‌های تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک، ارتقاء و اصلاح سامانه طی ساعات 12 و نیم شب تا 6 صبح انجام می‌شود و پیگیری لازم برای همکاری بیمه‌های تکمیلی و اتصال به سامانه نسخه الکترونیک نیز در حال انجام است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فن‌آوری اطلاعات به منظور بررسی و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار شد، اظهار داشت: روند بهبود و ارتقاء مداوم این طرح با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات احتمالی این طرح باید حل شود و نظرات و پیشنهاداتی که از استان ها اعلام می‌شود نیز با جدیت پیگیری شود.

سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان ها را نیز حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: اداره کل درمان غیر مستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی گذاشته و شرایط استان ها را با دقت رسیدگی می‌کنند تا این برنامه به بهترین شکل ممکن در سطح کشور اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پشتیبانی شبانه روزی این طرح گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ برای پشتیبانی این طرح استفاده می‌شود و کارشناسان این مرکز از آموزش‌های مورد نیاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: طی ماه های گذشته تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک هم خریداری و از نظر فنی و سخت افزاری هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

به گفته سالاری، مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مشکلات جزئی سیستم را شناخته و ارتقاء این سامانه با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی همچنین حوزه فن‌آوری اطلاعات را نیز از واحدهای فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک، طرح ۳۰۷۰ نیز در بخش بیمه ای به موازات پیش می‌رود.

در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه‌ها ونقطه نظرات خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.

به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰، ۱۹ آبان ماه با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب وکارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد. این طرح به گفته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجعه (از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی) را کاهش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha