۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84137928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سه هتل برای پذیرش بیماران کرونایی استان سمنان اعلام آمادگی کردند

سمنان- ایرنا- رئیس جامعه هتلداران استان سمنان گفت: سه هتل استان برای تبدیل به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی کردان روز دوشنبه بیان کرد: هتل‌های ایثار، دربند و پاسارگاد برای پذیرش بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: اسامی این هتل‌ها برای بررسی توسط جامعه هتلداران کشور و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شده و پس از بررسی نهایی، یکی از این هتل‌ها به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کویید ۱۹ معرفی می‌شود.

کردان افزود: کارشناسان وزارت بهداشت و درمان نیز ارزیابی‌های لازم را از این هتل‌ها انجام می‌دهند و در صورت داشتن استانداردهای لازم، گام نهایی این طرح اجرا می‌شود و هتل در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

رئیس جامعه هتلداران استان سمنان بیان کرد: در این طرح، هتلی که به نقاهتگاه تبدیل می‌شود تنها امکان ارائه خدمات به بیماران کرونایی دارد و گردشگران و مسافران امکان ورود به این هتل‌ها را نخواهند داشت.

۱۵ هتل، ۲ هتل آپارتمان، یک متل، پنج مجتمع گردشگری، ۸۱ اقامتگاه بومگردی، ۵ مهمانپذیر و ۲۳ خانه مسافر در استان سمنان وجود دارد.

بیش از یک هزار و ۸۳۳ اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و معنوی در استان سمنان شناسایی شده و ۸۱۳ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی ثبت شده که ظرفیتی بزرگ برای جذب سرمایه‌گذاران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha