کشف ۶۵۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و تهران

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی عملیاتی مشترک که توسط مأموران انتظامی هرمزگان و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفت، ۶۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران انتظامی هرمزگان در پی کار اطلاعاتی مشترک موفق شدند قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر را که قصد انتقال مواد افیونی از دریا به خشکی و سپس به استان های مرکزی را داستند، شناسایی و زمین گیر کنند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با همکاری پلیس موادمخدر استان تهران پس از رصد مسیر تردد خودروی قاچاقچیان، بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا  ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران به سرعت خود افزوده که در یک عملیات تعقیب و مراقبت در نهایت قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی منطقه خودرو را رها و از محل متواری می شوند.

سردار کریمی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو موفق شدند ۶۵۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha