۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84138366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر جشنواره تئاتر کردستان رونمایی شد

۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبر: 84138366
پوستر جشنواره تئاتر کردستان رونمایی شد

سنندج - ایرنا - پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان روز دوشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی سنندج رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در چند سال اخیر در همه برنامه‌های فرهنگی و هنری با این اداره‌کل همکاری همه جانبه و خوبی داشته‌اند.

عبیدالله رستمی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج، دبیری این دوره از جشنواره تئاتر استان را بر عهده دارد، افزود: همه شهروندان از شهرداری و شورای انتظار کارهای عمرانی و مدیریت شهری دارند اما در واقع یکی از مهمترین اقدامات آنها توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین ساخت فضاهای شهری با دیدگاه و نمادهای فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: پیگیری و تصویب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی از جمله کارهای فاخر و ماندگار در کارنامه شهرداری و شورای اسلامی این شهر است البته در راستای حمایت از شهر خلاق موسیقی،  انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی برای راه‌اندازی مکتب‌خانه موسیقی در سنندج هستند.

نگاه فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج

شهردار سنندج و دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان هم در این آیین گفت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی در همه فعالیت‌های عمرانی و مدیریت شهری، نگاهی فرهنگی و دارای پیوست فرهنگی و هنری است.

حشمت الله صیدی با اشاره به اینکه نگاه استاندار کردستان نیز به مقوله فرهنگ و هنر،  توسعه گرایانه است، افزود: هم افزایی ادارات در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری بخصوص در کنگره مشاهیر کُرد فرصتی شد تا همه فعالان فرهنگی و هنری در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

وی یادآور شد: همه سعی و تلاش خود را بکار می‌گیریم تا بخشی از جشنواره تئاتر استان را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل آمفی تئاتر روزباز پارک دگران برگزار کنیم.

سی‌امین دوره جشنواره استانی تئاتر کردستان چهارم تا هفتم آذرماه سال ۹۸ با رقابت هشت اثر در سنندج برگزار شد و سی و یکمین دوره آن هم قرار است آذر امسال برگزار شود ولی هنوز زمان برگزاری آن اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha