۵۰۰ بسته معیشتی  توسط سپاه در اشنویه توزیع شد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار عباس محمدی روز سه‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه اقدام به توزیع اقلام حمایتی بین نیازمندان این شهرستان کرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی و حبوبات  است که در مناطق حاشیه شهر بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا سپاه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار نیازمند،اقدام به اهدای ۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان، پخش ماسک و مایع ضدعفونی کننده و اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی کرده ‌است.

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه آغاز شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش‌از پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده ‌است.

اشنویه دارای ۷۵ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha