۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84138784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پورموسوی:گل مساوی را نمی‌زدیم در حق نفت اجحاف می‌شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: اگر از دیدار مقابل استقلال امتیاز نمی‌گرفتیم در حق ما اجحاف می‌شد.

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی بعد از تساوی تیمش در برابر استقلال اظهار داشت: به بازیکنان تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم. علی‌رغم گل سالمی که زدیم در شرایط حساس کمک داور آن را مردود اعلام کرد. اما بازیکنانم روح بزرگی داشتند و با اخلاق‌مداری بازی را ادامه دادند و به حداقل استحقاق خود رسیدند. به خصوص با حضور جوانان اوضاع بهتر شد و باشگاه صنعت نفت می‌تواند با حضور این جوان‌ها نسبت روزها و سال‌های اینده امیدوار و خوشبین باشد.

وی درباره قضاوت در این مسابقه خاطرنشان کرد: حسن اکرمی قضاوت خیلی خوبی داشت.  جا دارد به او تبریک بگویم. متاسفانه کمک داور دوم جایگیری صحیحی در صحنه گل ما نداشت. طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه حرکت کرد و اصلا آفساید نبود. متوجه و مطمئن شدم که کمک داور خودش هم تردید داشت. وقتی نیمکت استقلال برای اعتراض بلند شد او پرچم خود را بالا آورد. اگر کمک مطمئن بود باید زودتر پرچمش را بالا می‌آورد.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه آیا قصد داشت داور صحنه‌های آهسته را ببیند گفت: فکر می‌کنم اگر این از بازی مساوی نمی‌گرفتیم واقعا در حق ما اجحاف می‌شد. شاید حرکت من حرفه‌ای نبود و عذرخواهی می‌کنم. باز تشکر می‌کنم از بچه‌های تیمم که اخلاق‌مداری کردند و به کادر داوری بی احترامی نکردند و به بازی ادامه دادند.

وی در پایان درباره عملکرد تیمش تا به اینجای مسابقات لیگ اذعان داشت: تا امروز با توجه به اینکه دیر شروع کردیم و مشکل پنجره نقل و انتقالات داشتیم خوب کار کردیم. بچه‌های ما هفته به هفته شرایطشان بهتر شده است. دیروز در کنفرانس گفتم که آمدیم تا بازی پرسپولیس و نتیجه‌اش را فراموش کنیم و خداراشکر این اتفاق امروز رخ داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha