خنثی شدن توطئه علیه شطرنج ایران و بسته شدن مرزهای دوحه روی آل‌کثیر

تهران- ایرنا- در هفدهمین روز از آذرماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، هفدهمین روز از آذرماه، بسته ورزشی تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

سوگا: تعهد ژاپن، میزبانیِ ایمن از المپیک توکیو است

نخست وزیر ژاپن، اعلام کرد که کشورش از هیچ تلاشی برای برگزاری ایمن و سالم بازی‌های المپیک۲۰۲۰ توکیو دریغ نخواهد کرد. متن خبر را اینجا بخوانید.

تنها قطری‌ها می‌توانند تماشاگر فینال آسیا باشند

طبق قوانین کشور قطر تنها ساکنان این کشور می‌توانند دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کنند. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

آل‌کثیر نه به قطر می‌رود نه مدال می‌گیرد

مهاجم محروم تیم فوتبال پرسپولیس کاروان سرخپوشان را در سفر به قطر همراهی نکرده و در صورت قهرمانی یا نایب قهرمانی این تیم در فینال آسیا، هیچ مدالی هم دریافت نخواهد کرد. متن خبر را اینجا بخوانید.

هافبک استقلال نیامده چهار ماه محروم شد

بابک مرادی با رای کمیته تعیین وضیعت فدراسیون فوتبال با محرومیت چهار ماهه روبرو شد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

ارسال نقشه راه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC

نقشه راه برگزاری مجمع عمومی(انتخاباتی) فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) ارسال شد. متن خبر را اینجا بخوانید.

برنامه بازی های ۲۰۲۴ پاریس در دستور کار آی. او. سی قرار گرفت

برنامه بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دستور کار هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

تاکید مدیر موزه المپیک قطر بر ظرفیت‌های ورزشی‌ تهران و دوحه

مدیر موزه المپیک قطر در بازید از موزه ملی ورزش ایران گفت: دو کشور ایران و قطر می‌توانند در توسعه روابط و تبادل تجارب ورزشی همکاری خوبی داشته باشند. متن خبر را اینجا بخوانید.

سمیع‌زاده: اتحاد جهانی شطرنج، مانع یک توطئه علیه ایران شد

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: روز گذشته یک اتحاد جهانی در مجمع عمومی فیده شکل گرفت که خطر تعلیق را از شطرنج ایران دور کرد؛ اتحادی که موجب شد تا طرح انگلیس و کانادا به حاشیه برود. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

پرسپولیس در انتظار موافقت AFC برای برنامه‌ریزی سفر به قطر

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) پنج روز قبل از دیدار نهایی لیگ قهرمانان به قطر سفر خواهد کرد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

استقلال در بُن‌بست «فکری»

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند پرفراز و نشیب خود با هدایت «محمود فکری» در دیدار خانگی مقابل صنعت‌نفت‌آبادان به تساوی یک بر یک رضایت داد. متن خبر را اینجا بخوانید.

شکست محرم از قلعه‌نویی تا پایان هفته پنجم

در حالی یک ششم از رقابت‌های لیگ نوزدهم برای سپاهان به اتمام رسیده این تیم نتوانسته است با سرمربی جدیدش عملکرد خوبی داشته باشد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

بغض خطیبی مقابل تیم سابقش ترکید

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز(دوشنبه) در ادامه رقابت های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر تیم ماشین سازی را با نتیجه درخشان و غیر قابل تصور ۴ بر یک شکست داد و نخستین سه امتیاز خود در لیگ برتر را دشت کرد. متن خبر را اینجا بخوانید.

سوون سامسونگ، آخرین تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

نماینده کره جنوبی با شکست تیم یوکوهامای ژاپن به عنوان چهارمین تیم از منطقه شرق به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha