تلفن۲۵۰۰ برای پاسخگویی ‌در حوزه روابط کار چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن خط تلفن ۲۵۰۰ در بخش روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات کارگران در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، حفیظ الله فاضلی افزود: با شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به منظور حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی سامانه کشوری در بخش روابط کار، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری در این استان فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این مرکز اتصال به شبکه اینترنتی و انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل  و یا هرنقطه کاربر است، تصریح کرد:با فعال شدن این مرکز در استان، تردد و مراجعات ارباب رجوع کمتر و پاسخ‌دهی سریعتر انجام می‌شود.

فاضلی تاکید کرد: مردم می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود، از ساعت هشت صبح تا ۱۵ بعدازظهر با شماره گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار و خدمات از این اداره متولی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت کارگری چهارمحال و بختیاری در حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha