سازمان اوقاف ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می‌کند

بوشهر-ایرنا- معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تعداد ۲۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در هشتمین مرحله کمک‌های مومنانه و در قالب طرح شهید سلیمانی از سوی این سازمان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام  سید ناصرالدین نوری زاده روز سه‌شنبه در آیین توزیع بسته‌های کمک معیشتی اداره کل اوقاف استان بوشهر، افزود: در راستای لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با طرح مواسات و کمک مومنانه، تاکنون هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

وی افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای نیات واقفین در سراسر کشور در هشت مرحله گذشته تعداد یک میلیون و ۲۰۵ هزار بسته غذایی کمک معیشتی شامل نیازهای اولیه خانوار را تدارک دیده است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ مرحله طرح رزمایش کمک‌های مومنانه نزدیک به ۲ میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان کشور توزیع شود.

موری‌زاده اظهارداشت: در زمان حاضر جهاد اکبر کمک به یکدیگر است و رفع نیاز نیازمندان است و در این زمینه همه ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید دست به دست هم دهند تا ویروس کرونا را به نحو شایسته پشت سر بگذاریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این آیین گفت: این اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده است که در میان نیازمندان استان توزیع می‌کند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور افزود: این بسته‌های معیشتی که از محل نیات واقفان استان تهیه شده است شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲ بسته ماکارونی، ۲ بسته سویا، یک عدد قوطی رب گوجه و ۲ قطعه مرغ است.

وی یادآورشد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در هشت مرحله کمک‌های مومنانه ۴ میلیارد تومان از محل نیات واقفان را اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اختصاص داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از خیران خواست: در صورت توان با اداره‌های اوقاف استان همکاری کنند تا در کنار نیات واقفان از کمک‌های مومنانه خیران نیز برای تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha